Apua ja tukea elämään - seurakunta sinun tukenasi

Seurakunnan työntekijät ovat sinua varten

Diakoniatyöntekijän kanssa voit pohtia omaa elämäntilannettasi sekä keskustella erilaisista asioista, kuten läheisen menetyksestä, terveydestä, ihmissuhteista, taloudellisista asioista tai mistä tahansa elämän asioista, jotka haluat jakaa luottamuksellisesti jonkun kanssa.

Tarjoamme hengellistä, henkistä ja taloudellista tukea ja neuvontaa. Palvelut ovat luottamuksellisia, maksuttomia ja kaiken ikäisille tarkoitettuja.

Diakoniatyöntekijän yhteystiedot löydät tästä linkistä.

Kaikki seurakunnan työntekijät ovat sinua ja kysymyksiäsi varten. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Kaikkien työntekijöiden yhteystiedot löydät tästä linkistä.

Tarvitsetko rukousta?

Voit lähettää esirukouspyynnön seurakuntaan. Rukouspyyntösi aihe pyrittään ottamaan mukaan esirukoukseen seuraavassa mahdollisessa jumalanpalveluksessa. Jokaisen pyynnön puolesta rukoillaan. Pyyntöjä ei välttämättä lueta jumalanpalveluksessa kokonaisuudessaan tai sanasta sanaan, vaan pyynnöt kootaan yhteiseksi rukoukseksi. Halutessasi voit lähettää lomakkeen nimettömänä.

”Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa.” Fil. 4: 6

Voit jättää rukouspyynnön tästä linkistä.

Rahahuolet voivat yllättää kenet tahansa! Diakoniatyössä sinut kohdataan, siis nähdään ja kuullaan, kiireettömästi ja kokonaisvaltaisesti. Ota rohkeasti yhteyttä. Oman seurakuntasi diakoniatyöntekijät auttavat sinua eteenpäin.

Arjen ongelmat

Nainen katsoo huolestuneena ikkunasta ulos käsiinsä nojaten.