Liity kirkkoon

Tervetuloa Inarin seurakuntaan!

Kirkkoon liittyminen tarkoittaa aina johonkin paikallisseurakuntaan liittymistä. Inarin seurakunta tekee hyvää alueellaan. Sinuakin tarvitaan.

Tästä linkistä voit täyttää sähköisen kirkkoonliittymislomakeen ja lukea lisää kirkkoon liittymisestä.

Tule vapaaehtoiseksi - Osallistu, toimi ja vaikuta

Olet tervetullut toimimaan Inarin seurakunnassa. Vapaaehtoisia tarvitaan eri tehtäviin.

Seurakunnassa on mahdollista tehdä vapaaehtoistyötä monella tavalla. Se voi olla esim. lähimmäispalvelussa toimimista, jumalanpalveluksessa avustamista, yksittäisten tempausten toteuttamista tai vaikkapa juhlien kahvituksissa auttamista. Vapaaehtoisia laulajia ja soittajia tarvitaan kirkkokuoroon, jumalanpalveluksiin ja juhliin. Nuorisotyössä vapaaehtoisena voi toimia isosena.

Lisätietoja diakonian vapaaehtoistoiminnasta Anja Karhulalta, kirkkoväärtitoiminnasta Tuomo Huuskolta, musiikkiasioista Johanna Kinnuselta ja isostoiminnasta Viivi Törmäseltä.