Lapsia ja nuoria pelaamassa lautapeliä ulkona

Varhaisnuorille

Seurakunta järjestää kouluikäisille kerhoja, leirejä ja retkiä.

Viikkotoiminnan tavoitteena on järjestää mielekästä iltapäivätoimintaa, joka tukee lapsen kasvua ja kehitystä myös hengellisesti. Leirit ja retket kokoavat eri kylien lapsia yhteen, mukavan toiminnan ja Ilosanoman äärelle. Nuorisotyön toiminnasta tiedotetaan Inarin seurakunnan tiedotteissa Inarilainen-lehdessä, Facebookissa ja Instagramissa.

Tulevat tapahtumat

YÖ KIRKOSSA 8-9.12.2023

Ilmoittaudu mukaan Yö kirkossa -tapahtumaan Ivalon kirkolle! Tapahtuma on ensisijaisesti suunnattu kirkon iltapäiväkerhossa 2023 käyneille lapsille. Mukaan mahtuu 20 lasta.

Tapahtumassa pääset viettämään huikean erilaista yökyläilyä kotikirkossasi ja samalla juhlimaan pikkujouluja oman iltapäiväkerhoporukan kanssa! Kokoonnumme kirkolle viettämään iltaa pelaillen, askarrellen, leipoen ja kisaillen - joulun ilosanomaa tietenkään unohtamatta. Mukana on myös joukko isosia, joiden kanssa pääset leikkimään vaikkapa pimeä piilosta kirkon ympäristöön.

Tapahtumaan pääset ilmoittautumaan TÄSTÄ

Viikkotoiminta

Iltapäiväkerho

1-4 -luokkalaisille kokoontuu Ivalon kirkon alakerran kerhotilassa tiistaisin ja torstaisin klo 12-16.30. Kerhossa tarjotaan välipala. Kerhoa ohjaavat nuorisotyönohjaajat ja lastenohjaaja.

Pikku Vintti 3-5lk

Torstaisin klo 13.00-16.30 Inarin nuorisotila Vintillä. Vintti on avoin 3.-5.-luokkalaisille lapsille. Läksyapuna ja pelikaverina nuorisotyönohjaaja Mika tai Marjo.

vs. Nuorisotyönohjaaja
Nuorisotyönohjaaja I Nuoraidbargi