Naistenilta

ti 14.5. klo 18.00

Ivalon kirkko - Seurakuntasali

Naistenilta - Marioiden matkassa 14.5. klo 18.

Naistenilta - Marioiden matkassa.
14.5 klo 18 Ilta Naisille kirkon alakerrassa. Tule ja saat tietää, miten käsirasva, pyykkipojat ja silkkipaperi liittyvät eri Marioiden matkaan Jeesuksen seurassa. Itämainen iltapala tutustuttaa uusiin makuihin ja elämyksiin seurustelun lomassa, puhumattakaan raamattukakusta, jonka aineosat löytyvät Raamatusta. Viisikielisen laulut vievät arjen elämään ja tunnelmiin, samoin kokemukset naisten elämän iloissa ja suruissa. Matalankynnyksen kohtaamispaikka juuri sinulle, joka mietit lähteäkö vai ei, mutta jos kuitenkin lähtisit. Tämä ilta vain tämän kerran. Halutessasi voit ottaa mukaan huivin hartioillesi. Järjestäjinä Inarin seurakunnan Diakoniatyön naiset, Eija, Anja ja Anu.
Iltapalaa varten ilmoittautumiset ja ruoka- aineallergiatiedot kirkkoherranvirastoon
ti-to klo 10-14. Puh. 040 760 4202 tai Anja Karhulalle p. 040 7506286
  • Nuorille Nuorille