Tiistaipiiri

ti 16.4. klo 12.00 – ti 16.4. klo 14.00

Ivalon kirkon alakerta, seurakuntasali

Tiistaipiiri on ikääntyville suunnattu oma kerho. Kokoontumiset joka tiistai kahvitarjoilun ja mukavan seuran kera. Lämpimästi tervetuloa mukaan! (Huom! Poikkeuksina tiistait 5.3. ja 2.4., jolloin piiriä ei ole.)

Tiistaipiirissä jutellaan kuulumisia ja lauletaan toivevirsiä sekä toisinaan on vetäjien tai piiriläisten järjestämää pientä ohjelmaa. Joka kerralla piirissä on kahvistelutuokio sekä arpajaiset ja päätteeksi hartaushetki.

Kerran kuukaudessa vierailijana käy liikunnanohjaaja Mia Karvonen ohjaamassa kevyen jumppatuokion. Piirin vakituisena vetäjänä toimii diakonissa Anu Huhtamella ja kerran kuukaudessa tällä kevätkaudella mukana on pastori Eija Seppä. Toisinaan vierailijana on seurakunnan kanttori Johanna Kinnunen.

Keväällä piiri tekee päivän kestävän kevätretken lähikuntien alueelle.

Diakonissa
Inarin seurakunta