Rukoushelmiretriitti - Elämäni helmet

la 4.5. klo 9.00 – la 4.5. klo 18.00

Leirikeskus Ukontupa, os. Ukonjärventie 201

Lämpimästi tervetuloa viettämään keväistä rukoushiljaisuuden päivää Ukontuvan leirikeskuksessa.

Rukoushelmiretriittiä vietetään hiljaisuuden päivänä ja se perustuu piispa Martin Lönnebon rukoushelminauhan rukouksiin, jotka toimivat hiljentymisen ja rukoushetkien tukena. Päivän aikana yhteisten ruokailu-, kahvi- ja rukoushetkien lisäksi on mahdollista omaan lepoon ja ulkoiluun.

Osallistumismaksu on 20 euroa sisältäen lauantain retriittipäivän ruokailut, kahvit, ohjelman sekä rukoushelmitarvikkeet. Ukontuvalla on mahdollista majoittua pe-su omin eväin ja varuistein. Siitä ei peritä lisämaksua, mutta majoituspaikkoja on rajallisesti. Ohjelmasta vastaavat Tuija Uotila ja Anu Huhtamella.

Päivä järjestetään Inarin seurakunnan ja Ivalon hellunteiseurakunnan yhteistyönä.

HUOM! Ilmoittautumiset ja lisätiedot 30.4. mennessä

Seija Mäkiselle p. 040  7072669